Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies.

Zamknij informację o cookies
.

Ośrodek  Przetwarzania  Informacji  –  Państwowy  Instytut  Badawczy

Technologie interaktywne

A ty komu ufasz?

Prezentowanie marki w mediach społecznościowych można porównać do pracy na żywym organiźmie. Wszystkie działania należy realizować z wyjątkową precyzją. Wielokrotnie przekonali się o tym administratorzy stron typu fan-page, którzy opublikowali niefortunne pytanie bądź nieprzemyślany post. Co należy zrobić, aby uniknąć błędów?

Z zamieszczonego niżej raportu można dowiedzieć się, że dwie trzecie internautów w wieku powyżej 14 lat korzysta z serwisów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu, a dwie piąte codziennie. To miliony zaangażowanych uczestników życia społecznego on-line, z którymi można nawiązać dialog i wejść w interakcję. Wśród nich co trzeci ogląda profile marek, dwie piąte podejmuje aktywności ukierunkowane na marki, a zdecydowana większość oczekuje od marki obecnej w społecznościach informacji produktowej, a nie tylko rozrywki. Potencjał marketingowy serwisów społecznościowych jest zatem spory.

W publikacji prezentujemy też wyniki badania widziane oczami ekspertów marketingu on-line. Piszą oni o potencjale marki w serwisach społecznościowych, roli strategii i umiejętności prowadzenia marki w świecie społeczności sieciowej, a także o tym, jak ważne jest zaufanie do marki w tworzeniu relacji z fanem oraz jakie są oczekiwane trendy w mediach społecznościowych. Wszystko to wspieramy dodatkowymi danymi z rynku i studiami przypadku.

 

Tytuł projektu: Marka w serwisach społecznościowych

Wykonawca: Laboratorium Interaktywnych Technologii

Partner: Związek Pracodawców Branży Internetowej (IAB Polska)

 

Załączniki:



powrót