Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies.

Zamknij informację o cookies
.

Ośrodek  Przetwarzania  Informacji  –  Państwowy  Instytut  Badawczy

Technologie interaktywne

Między bankiem a klientem

Projekt zakładał analizę dostępnych na polskim rynku systemów bankowości internetowej (SBI) banków polskich i zagranicznych. 

Badanie pozwoliło rozpoznać funkcjonalności istniejących systemów oraz przygotować słownik pojęć używanych w SBI w celu porównania nazewnictwa produktowego używanego przez różne banki.

Głównym celem projektu było przygotowanie i przeprowadzenie badań user experience dla innowacyjnych rozwiązań komunikacji między bankiem a klientem, z wykorzystaniem narzędzi do obserwacji (Observer XT firmy Noldus). Badanie przeprowadzono z potencjalnymi użytkownikami systemu.

 

Tytuł projektu: Użyteczność systemu bankowości internetowej

Wykonawca: Laboratorium Interaktywnych Technologii

powrót