Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies.

Zamknij informację o cookies
.

Ośrodek  Przetwarzania  Informacji  –  Państwowy  Instytut  Badawczy

Technologie interaktywne

Czy chcemy płacić za treści w internecie?

Badanie poświęcono potrzebom internautów związanym ze spędzaniem wolnego czasu, ich zwyczajom dotyczącym korzystania z sieci oraz zakupom on-line.

Eksplorowaliśmy również postawy wobec e-handlu i płacenia za treści dostępne w internecie (głównie za multimedia).

Badania poświęcone spędzaniu wolnego czasu w sieci oraz obrazujące zawartość internetowych koszyków zakupowych pozwoliły zidentyfikować preferencje internautów, ich skłonność do nabywania publikacji w postaci nośników cyfrowych (audiobooków, VOD, mp3).

 

Tytuł projektu: Paid Content

Wykonawca: Laboratorium Interaktywnych Technologii

Partner: Polskie Badania Internetu sp. z o.o.

powrót