Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies.

Zamknij informację o cookies
.

Ośrodek  Przetwarzania  Informacji  –  Państwowy  Instytut  Badawczy

Wsparcie użytkowników systemów informatycznych  

Wsparcie użytkowników systemów informatycznych  

Masz pytanie dotyczące systemów OPI PIB? Chcesz zgłosić błąd? Skontaktuj się bezpośrednio z jednym z naszych specjalistów do spraw obsługi użytkownika. Możesz to zrobić za pośrednictwem dedykowanej aplikacji wsparcia – Helpdesk. Aplikacja dostępna jest pod adresem https://lil-helpdesk.opi.org.pl/#/home. 

Do Helpdesk można się dostać za pośrednictwem każdej zintegrowanej z nim aplikacji oraz wchodząc bezpośrednio na jego stronę główną. System nie wymaga tradycyjnej rejestracji nowego konta – konto jest tworzone dla użytkownika automatycznie, przy pierwszym logowaniu.

System Helpdesk został wyposażony w trzy wygodne sposoby logowania się:

  1. Każdy z systemów współpracujących z Helpdesk został wyposażony w mechanizm umożliwiający automatyczne, niewymagające dodatkowego logowania, przejście do konta użytkownika w Helpdesk. Wystarczy, będąc zalogowanym do współpracującego systemu zewnętrznego, kliknąć w jeden przycisk.
  2. Zapomniałeś hasła do systemu współpracującego z Helpdesk? Nie masz jak skontaktować się z zespołem technicznego wsparcia użytkownika tego systemu? Do swojego konta Helpdesk dostaniesz się za pomocą swojego adresu e-mail. W prawym górnym rogu tej strony wybierz „Zaloguj” a następnie „Zaloguj przez e-mail”. Podaj swój adres e-mail i kliknij „ZALOGUJ” a system wyśle Ci wiadomość, która pozwoli Ci dostać się do Twojego konta, wszystkich Twoich zgłoszeń oraz umożliwi kontakt ze specjalistą do spraw obsługi użytkownika.
  3. System Helpdesk umożliwia również logowanie się bezpośrednio do niego. Musisz jedynie po raz pierwszy zalogować się za pomocą jednej z dwóch opisanych wyżej metod, a następnie ustanowić nowe hasło dedykowane systemowi Helpdesk. Zrobisz to w „Profilu użytkownika”. Pamiętaj, że system Helpdesk nie przechowuje haseł z systemów z nim zintegrowanych. Nie zalogujesz się do niego hasłem z JSA czy PBN.

Zapraszamy do skorzystania z fachowej pomocy naszych ekspertów!  

Aktualna lista systemów, dla których pomoc otrzymasz za pośrednictwem Helpdesk:

  • PBN,
  • JSA,
  • ZSUN-OSF,
  • POL-index,
  • BUWiWM,
  • System Wspomagania Wyboru Recenzentów,
  • Wykrywanie zbieżnych Wniosków,
  • System Wyborczy RDN.